June 21, 2012

Karkkiomenat

Pitänee aloittaa uusi jatkis nimeltä Ameriikan Herkut!

Täällähän nimittäin niitä herkkuja riittää ja ollaan jo nautiskeltu vaikka mitä.  Aina ei ole kamera mukana tai sitten se saapuu rikospaikalle liian myöhään (burp).  

Päivänä muutamana olin shoppailemassa ja pienemmät lapset jäi kotiin.  Tuliaiseksi tarttui mukaan karkki-omenat pienestä jäätelöbaarista.  Olivat niin kauniita:



Ajatushan on perin yksinkertainen: omenaan tökkäistään tikku ja se kuorrutetaan.
Valkosuklaata ja toffeeta on näissä.  



Täytyy sanoa, että nämä koristeet on kyllä syötävän makean näköisiä: ihania nonparilleja! 




Olin aina jotenkin ajatellut, että nämä omenat on kuumennettu...en ymmärrä mistä mulle on jäänyt sellainen mielikuva.  Omena kypsennetään ja kuorrutetaan?  Sehän hajoaisi kun se kuumetessa pehmenee...


m&m on sekin täältä kotoisin oleva karkki. 


Koekaniini saa iskeä hampaansa omenaan...



...tai kuorrutteeseenhan ne hampaat jäi kiinni.


Lapsille taisi olla mieluisempaa jyystää tahmea karkkitahna suuhun ja jättää terveellinen omena syömättä.  Äitiinsä tulleet, paitsi olen allerginen omenalle, joten mulla on lääkärin lupa jättää se syömättä!  



Herkullista Juhannusta!!!

No comments:

Post a Comment

Kommentin jättäminen on tervetullutta! Kuka olet, mistä löysit tänne, mitä mietit?